Friday, August 13, 2010

stori semalam

gua lupe nk stori kt lu org cite kes gua ngn budak dajah 5 gua. 


berlaku pade : 12082010


name dak neh : IRWAN PATARIK aka  c AUWW


die neh laki tp auww. nk jadik pompuan katenye. bengkek je mate gua tgk dak neh. mmg gua tahan jeh nk pelempang maut. dh r salu x siap keje. dok lentok lentok lm class gua.


kejadiaan smlm: class gua lps rehat. gua masok cm bese. cuaca agak pns. so sape y wt pasal tym neh  mmg carik nahas.


lps dorg bg GUD MONING TEACHER kt gua, gua soh ddk. tp c AUWW ne dok wt tiger dance plak. gua saba g neh.


muke gua dh ketat neh. gua soh kuar buku. sambil gua menulih kt papan putih dak dak dok gelak sbb AUWW neh masih dok THH (tehegeh hegeh).


gua g kt meje c AUWW. gua tgk pe y die tulih. die bru tulih hari, hari bulan n tajuk dlm bahse urdu. kelihatan api atas pale gua. 


"pe y kamu tulih  neh IRWAN? bahse ape neh?"


"ini bahasa duktur bah teacher. tulisan duktur." tesengih sengih. meliuk lintok bdn dak neh.


"oooo.. tulisan doktor ye..."


lantas, gua amik buku c AUWW. gua koyak page tuh. gua koyak ke cebisan cebisan kecil dan gua taburkan ala ala merenjis kt pale die.. 


bebudak lain senyap. c AAUWW masih mampu tesengih.


gua truskn menulis tanpe pedulik kan  c AUWW neh.tetibe gua denga dak menangis. hoh. agak lame gak c AUWW neh menahan perasaan sblm menangeh. gua tataw ah bape lame c AUWW ne nanges sbb tym gua kelua tuh c AUWW neh masih menanges dan merajuk ngn gua. pedulik!


ade gua kesah?


*chows*




p/s : nasib gua koyak buku jeh. blom lagi gua wt hikmat gua y lain. sila lah beri perhatian kt chigu kalo lu org nk bejaye dlm clas.

0 kritikan membina: