Saturday, August 07, 2010

Great Teacher Shizuka

ini bukan gua 


sebelom gua truskn dgn entri entri gua lps neh, baik gua cite sket ah sal gua & kerjaya gua. kalo lu org tgk gambo minah cantik tertarik d bomb ni mst lu org da taw gua kje pe. 

gua mmg ber cita cita gak nk p skola pki cenggini jeh. tp gua skrg kn dh jadik isteri incik morque. die ade pesan.

beliau ckp :  " bee..... (manje x hengat) skrg bee da jdik wife orang. so, peha putih gebu montok lg mengenyangkn tuh tunjuk kt orang je eh. jgn tunjuk kt org y bkn muhrim. dose."

gua dgn senyom simpol malu malu kambing gua jwb : "yes baba..! (semangat berkobar). janji!" lantas gua ciom pp incik morque. (muacks!) sinaran bahagia mule mnyinar di mata gua ngn incik morque.

mulai dri saat tuh aku da nekad tanak dress up cm gmba minah tuh tuk ke skola. 

neh ade biodata gua sket. lu org cek cek rock rock dlu. mne taw lps entri gua neh rmi y bercita cita mulia nk jadik cikgu. CAIYOK! (gua tanak pon jadik cikgu sebenanye.jiwa kental gua x seswai dgn watak cikgu. gua rase ah. ah. pedulik!) 

  1. name gua dlm ic : shizuka binti ahmad
  2. alamat uma gua : cekidaut lm yellow pages 
  3. makanan & minuman kegemaran gua : nasik ngan air umah org kawen
  4. keje gua : cikgu bahse omputih
  5. tempat kje gua : sabah
  6. bape lme menabur jase kt sabah : 2thn
  7. perasaan gua mjdi pembimbing negara bangsa : suke r gak bab dok sabah elaun byk. leh soping handbag!
  8. perasaan terhadap sabah yakni tmpt menabur jasa : nitemare dowh!
dah r kot. kang kalau byk sgt info ssh plak gua. gua x suke papparazi. kang nk kuar g bli roti canai tuk bekpes pon ssh. berator nk hamik otograp. ssh jadik public figure cm gua neh. (hahahaha. gelak)



next entri gua nnt gua cite kt lu org pasal hidop gua kt sabah (dem!) seblom dan sesudah gua kawen ngn incik morque kesayangan gua.

gua chow dlu weh. nk mnd. busuk kaw! kang nk becinta melalui tekonologi jap ngn incik morque gua. rindu.

*chows*

p/s : tema hari guru tahun 2010 : GURU PEMBINA NEGARA BANGSA. (apakah?)






4 kritikan membina:

Unknown said...

lu gile la....cikgu beb..hah! bertuah lu punye somi,incik morque!!

puan morque said...

kalo gua gile xde ah kementerian meluluskn gua sbgai chigu babe. ahaks. lawak bodo jap.

bertuah tuh x sgt ah. gua ttp gadis kampong biasa.

Unknown said...

silap borang neh....pepehal goodluck supaya xmenjadi cehgu LENO

puan morque said...

gua ptt jadik penyayik indie dlu. tp mak gua pakse soh p intebiu cikgu. gua kn ank solehah. lantas trus angguk. y pelik tuh, dorg trime gua lak tuh. haha.
gua akn igt pesan lu utk tidak mnjadi chigu LENO. tenkiu babe!