Monday, August 23, 2010

hi po krit

kegundahan kegulanaan gua bertambah reni.

kesangapan dan kerinduan gua terhadap incik morque meluap luap.

2mgu gua rase cm 20 juta thn. dem!

sabah menjadikan gua bkn diri gua y sebenar.
tahap ke hiprokasi an diri gua semakin mengade banyaknye.

gua berpura pura sopan dan lemah lembut.

ssh nk jadi diri gua sendiri.

mak gua ckp kdg2 hi po krit ni bgs tp jgn semedang nk hi po jeh. kene penampo kang.

y penting gua taw diri gua cemane. y lain2 ley go 2 hell.

ke hepi an gua bergantung kepada incik morque selaku insan y telah menikahi gua 2 bln y lalu.

kdg2 gua lupe y gua neh dh jadik bini org. 

ah. pedulik. janji gua bahgie. 

y nyata kebahgiaan gua xde kt sabah neh.

khidmat y gua salurkan untuk negeri bwh bayu ni ikhlas dari nurani perempuan gua. tp kenuranian hati gua jugak menyatakan bahawa mental dan pizikal gua x serasi dengan persekitaran bayu.

ketidak puasan hati gua semedang gua lepas kn kt incik morque. kuajaq gua. huhu.

sori to incik hasben. gua x de niat nk mrh lu tp perasaan gua amat ssh untuk diri gua sndrik nk kontrol. 

kdg2 gua rase gua neh cm le gampang terhadap incik morque.

mak gua de pesan jgn garang sgt ngn incik hasben. tp kdg2 gua lupe. maapkn gua incik morque.

kestabilan hati dan jiwa gua akn ilang bile gua dh pindah blk sane.

doa gua panjatkan tuk ILAHI supaya gua leh blah dri sni.

amin.

*chows*

p/s : sejahat jahat org hi po krit, jahat lagi org y buang anak.





2 kritikan membina:

Unknown said...

lu sayang suami lu ?

puan morque said...

sapa x sayang laki weh.