Sunday, August 08, 2010

selamat tinggal BALING

reni tanggal 08082010, pak berahim & cik siti pindah umah. 


gua berasa sedikit besalah gak sbb gua x dpt nk blk tulun2 ibu bapa d saat saat genting. (bukan genting highland).


sedihnye incik morque tokleh turut serta membantu. de kje lg penting tuk beliau setelkn. (kje mende gua tataw)




pg td gua de masaj masaj gak cik siti tnye pekembangan rumah bru dan proses pemindahan barang barang.


masaj gua :   askum mak. ok ka? penat dak? uma baru ok ka? mst best kn dok uma bru.


masaj cik siti :   penat la kak. tp mak x seronok sbb anak2 mak suma jauh.




trus gua x reply masaj cik siti. sebak lak gua. huh! 


pape pon gua hrp brg brg gua y melambak kt uma lame gua tuh, cik siti bwk ke uma bru. contohnye : kasut gua sealmari. baju gua y penoh 2 almari tolak tolak pintunye. handbag gua y penoh sekotak. dan brg brg y gua xsedar akn kewujudan nye.


gua hrp pak berahim & cik siti lg gembira setelah de uma baru menjelang hari raya.


tahun neh incik morque ckp raye kt kuale. mne mne pon gua x kesah. asal dpt pki baju bru. handbag bru. kasot baru di hari raye.


btw, selamat tinggal BALING. welcome to SUNGAI PETANI....!




*chows*


p/s : gua sayang Baling neh. sbb gua gadis paling urban stylow jlo kt ctu. lebor ah status gua kalo gua dh menetap di Sungai Petani. huh!

2 kritikan membina:

Unknown said...

bertukar ke bandar hebat?

puan morque said...

gua kne ikt predaran zaman babe. kehebatan tuh wajib diteruskan.