Tuesday, August 24, 2010

sound

hari ni life gua leh di kategori kn cm gampang level tertinggi.


maxis dh bar tpon gua padehei gua & incik morque dh baya 200 hengget bln neh. celake toi. gua pon x phm nape. bil xde le smpi 400 ke hape. cm bese gak. cm bln seblom neh. mmg le gua hangen ngn maxis. dh le mahei. gua da amek keputusan nk tuko celcom. fak u maxis.


gua de gak num celcom ngn tpon murah gua tp smlm expired. lg le gampang gua rase.mati kutu gua reni xleh nk berhubung dgn dunia luar. mmg gua rase cm orang asli kaw reni.


gua tdo cmbese pas skola td. ade la incik morque kol n cit chat amboi amboi amboi skjap. pastuh gua sambong tdo.


sebentar td gua bgn. gua trus mnd n solat. 


gua tgk tpon celcom gua. de 5 miskol. 1 masaj dri incik morque. lu org nk taw pe isik masaj incik morque?


xyah ah lu org taw. rasia kelambu. 


miahahahaha.




*chows*






p/s I : incik morque.. ilebiu.

0 kritikan membina: